Stjertmeisa

desember 23, 2009

24 lyspunkt -nr 22

Filed under: Miljøvern — stjertmeis @ 1:02 am
Tags: ,

Dagens lyspunkt er «nei takk» klistremerker. Ved å sette «nei takk» på postkassa  slipper du ca 45 kg uadressert reklame hvert år. Bra for miljøet og bra for deg ! 🙂 Du kan få slike klistremerker både på posten og fra flere forskjellige miljøvernorganisasjoner, bl. a. naturvernforbundet.

«Postmannen min» har nå fått med seg at jeg ikke vil ha reklame så nå spør han om jeg ikke skal ha litt reklame hver gang han kommer på besøk. Her i Inndalen er man nemmlig priviligert med å få postmannen på døra. Har man landpostbud kommer disse hjem til deg med dine postpakker -fremragende service 🙂 Dette ble jeg oppmerksom på da postmannen dukket opp før jeg hadde stått opp en morgen. Ja, ja… litt flokete hår og genseren litt på snei, det gikk fint.  Flauere var det at han også dukket opp neste dag, og da stod jeg i dusjen… Hva er vel mer naturlig da enn å ta opp problemet med at det kommer reklame i postkassa selv om jeg har klistremerke med «Nei takk»? Vel, det fungerte fint for nå er det lenge siden jeg har fått uadressert reklame i postkassa 🙂

Legg igjen en kommentar »

Ingen kommentarer så langt.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.